مقدار مایع داده شده به بیمار به سندرم نفروتیک در هر روز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مقدار مایع داده شده به بیمار به سندرم نفروتیک در هر روز

اگر چه سندرم نفروتیک می تواند در هر سنی، که معمولا در کودکان و جوانان در بر داشت رخ می دهد. بنابراین پدر و مادر باید بعد از آنها را به دقت نگاه کنید، و پزشکان باید پدر و مادر به فرزندان خود توصیه مقدار مناسب از مایع در هر روز به شما بدهد. بیماران بیشتر مایع با سندرم نفروتیک می توانید هر روز می نوشند؟

چرا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید میزان مصرف مایعات خود را محدود؟

همانطور که می دانیم، سندرم نفروتیک یک اختلال معمول گلومرولی است که می تواند توسط بسیاری از شرایط، از جمله FSGS، MCD، نفریت بنفش، نفروپاتی دیابتی، ناشی از نفریت لوپوس، و به همین ترتیب است. مهم نیست که چه به علت زمینه ای بیماران سندرم نفروتیک اغلب پروتئین های سنگین و التهاب شدید. برخی از بیماران حتی فشار خون بالا دارند.

مصرف مایعات می تواند به تجمع مایع در بدن را بدتر کند، و باعث تورم و تشدید فشار خون بالا به طور مستقیم. در موارد شدید، بیمار حتی ممکن است اشکال در تنفس، ادم ریوی و مشکلات قلبی داشته باشد. به منظور کاهش بار بر روی کلیه بیماران مورد نیاز برای کنترل مصرف مایعات.

چقدر به نوشیدن مایعات در روز برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

مقدار از فردی به فرد تغییر می کند، به دلیل وضعیت بیماری خود را متنوع است. صحبت به طور کلی، اگر بیماران دچار تورم شدید و یا فشار خون بالا، تشویق به نوشیدن 500 میلی لیتر ادرار مقدار خروجی دیروز. این است که، اگر ادرار بیماران 1000ml روز گذشته تولید در 24 ساعت، شما می توانید 1500 میلی لیتر آب در یک روز می نوشند. با این حال، بیماران باید به یاد داشته باشید به در با توجه به مصرف مایعات پنهان مانند نوشابه های میوه، سوپ، و غیره، به دلیل این بخش نیز به عنوان یک کل اضافه شود مقدار مصرف آب است.

در اینجا، ما درک اولیه در مصرف مایعات چقدر برای سندرم نفروتیک بود. برای یک برنامه بهتر و میزان جزئیات شما نیاز به ارسال گزارش آزمون از بیماران، شرح بیماری enfermedad-renal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: